štvrtok 8. novembra 2018

Žeby som zas začala? Teda, fotiť som nikdy neprestala a neviem čo mi to teraz napadlo, ale asi znova začnem zdieľať fotky aj na tejto stránke. (mám pocit , že publikum na instagrame nie je také pravé publikum, a že to nie je miesto kde by som sa mohla naplno realizovať) Uvidíme, dokedy mi tento môj prvotný entuziazmus vydrží :D. A dúfam, že sa mi podarí nájsť nejaké obete, ktoré budem môcť fotiť. Zatiaľ len pridám pár ,,autumn vibe" fotiek a ostanem pri tom ,,uvidíme".




predok vína

malý človek s veľkým srdcom


lebo má 1000x väčšie čaro si jednu fotku vyvolať, ako odfotiť desať rovnakých a prezerať iv v počítači

ma sis aka dievča v pralese
zátišie

ja som sa snažila odfotiť tú mušku, ktorú keď sa dobre zadívate, vidíte napravo... no a ten motýľ sa mi vopchal do záberu a celé to skazil -_- :D

maturita got me like :))))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára